Sahura Cookies

Sahura Cookies

Selasa, 22 Mac 2011

Produk DCL

Walaupon ada biskut sendiri untuk dijual...nak juga tambah pendapatan dengan menjual produk2 yg saya dah cuba dan mmg bagus. Kopi Red Guara DCL & Bidadari. Ehem...bidadari ni utk wanita je. Memang best. Kalo nak tau, kene lah makan sdiri. Kopi Red Guara tu pulak, saya minum untuk menghilangkan migrain. Kalo migrain melanda, jawabnya 3 hari baru nak surut. Jadik untuk menyempitkan saluran darah di kepala, saya minum red guara. Insyaallah...sbenarnya byk faktor lain lagi yg menyebabkan migrain nih. Tapi lain org, lain lah penyumbangnya....


Kalo nak try, call / email je saya. Mcm biasa, area Kajang, Bangi & KL, saya leh hantar sendiri. Insyaallah...

Ionic Nucifera



Dr. Nature Ionic Nucifera mengandungi virgin coconut oil, tea tree oil, green tea extract dan bahan-bahan yang kaya dengan vitamin A & E untuk menjadikan rambut kelihatan sihat dan bersinar, mengurangkan penyakit gatal-gatal, fungi (kulat), kelemumur dan membantu pengedaran darah ke pangkal rambut. Krim rambut mewah Teknologi France menggunakan tumbuhan botanik bagi merawat pertumbuhan rambut dan mengawal keguguran rambut.

Kelebihan dan fungsi :
  • Merawat kulit kepala
  • Mengawal keguguran rambut
  • Mengaktifkan pertumbuhan sel rambut
  • Anti bakteria
  • Merawat kelemumur
  • Menyuburkan rambut
  • Merapikan rambut

Cara penggunaan :
Picitkan sedikit krim ke tapak tangan dan ratakan ke rambut hingga kulit kepala. Urut denga hujung jari agar krim meresap ke liang rambut. Guna selepas mandi (ketika rambut lembap) bagi kesan maksimum.

2 ulasan:

  1. Sahura cookies tak besh laaa
    combine nama SA hura + DA raoh = SADA cookies
    sada cookies...baru ada nilai commercial
    abgnuar pandai komplen jerr...huhu

    BalasPadam
  2. Hahaha...boleh lah tu Sahura Cookies. Ayoyo sada ka..masukkan dlm list utk dipertimbangkan. Ekekeke...tq tq.

    BalasPadam

Silalah komen. Jangan malu2...penuhkan lah blog saya ni...